4.8.2012

Oktohälytys

Meillä ei varsinaisesti ole Oktonautti buumia, kun poika ei osaa vielä fanittää mitään, mutta itse tykkään pojan kanssa katsella Oktonautteja. Oma suosikkini on Peso, joten pitihän Peso paita tehdä. (silitysraudan rakkine jätti ihanat likajäljet tuohon sivuun.)








Kaava on sama kuin edellisissä ja trikoo on kvk:sta. Peson palat on tilkkulaatikosta. Nyt kun olen päässyt settien makuu niin tein ihan vahingossa melkeen setin. Eriväriset resorit vaan housuissa kun paidan kantissa.



Paitaa tehdessä ajattein jo että olen oppinut vihdoinkin applikoimaan edes joten kuten. Olin jo iloisena melkeen valmis ja sitten huomasin että Pesolta puuttuu vatsasta tuo valkoinen. Ja hatun kuvio oli ihan liian pientä piiperrystä keskellä yötä väsätä. Mutta olen kutenkin ihan tyytyvinen lopputulokseen.



Olen väsäillyt myös muuta. Tähän projektiin myös mieheni on osallistunut. Hän nimittäin sai tyhjentää nämä





Sitten minä tein niille näin







Ja lopputulos oli tämä:








Ohjeet olen ottanut Parolan aseman blogista. Iso kiitos siis sinne. :)

19 kommenttia:

  1. Vitsi miten siisti lamppu! Pesoaplikointi olis täälläkin haaveena :)

    VastaaPoista
  2. Ihania! oon niin ihastunu nuihin oktonautti-applikaatioihin että kohta ratkean itekki kokeilee (ja luultavasti pilaan jonku paidan kokeilullani...)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana paita! Mun tytöt fanittaa Oktonautteja aivan täysiä, mutten kyllä uskalla tehdä tämmöistä...

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon! :) Kiva saada ihania kommentteja. Aina vaan kivempi tehdä uusia sitten. :)

    VastaaPoista
  5. Hieno Peso! Meillä oli oktonauttibuumi sillon kun ne edellisen kerran tuli (vuosi sitten?) ja sillon tuli mullakin applikoitua Peso :)
    Ja lamppu on kyllä hieno kans!

    VastaaPoista
  6. Ihana on Peso :) Uskaltaiskohan itsekin yrittää jotain tällaista. Ensimmäinen aplikointityö vasta tehtynä ja sekin simppeli kukka. LAmppu oli niin ihana, että pitää varmaan patistaa miestä juomaan muutama kaljatölkki kanssa tyhjäksi :)

    VastaaPoista
  7. Kivat ompelukset ja upea lamppu :))

    VastaaPoista
  8. Hieno lamppu ! Ja tosi hieno aplikaatio ite en ole vielä uskaltanut koettaa ollenkaan minkäänlaista aplikaatioita......Taidan tyytyä ihailemaan vaan muiden tuotoksia :)

    VastaaPoista
  9. Ihanat vaatteet ja ihanaakin ihanampi lamppu!

    VastaaPoista
  10. Ihana! Itsellänikin on tarkoitus tehdä oktonauttipaitoja. Housut tein jo pojille.

    VastaaPoista
  11. Voi että, sinä oot saanut tehtyä sen, mitä itse olen vain aikonut :) Meinaan tuon Oktonautti-aplikoinnin. Meillä kun tuo poika on ihan mahdoton Oktonautti-fani ja ehkä juuri siksi on itsellä niin suuri kynnys aloittaa sellaisen väkertäminen :)

    Hienosti olet onnistunut tuon Peso-aplikoinnin kanssa :)

    VastaaPoista
  12. Lampunvarjostin on hieno! Peso on mun suosikki meillä poika tykkää Kwaziizta ja on toivunut Kwazii paitaa itselleen!

    VastaaPoista
  13. Vautsi mikä applikaatio! Siisti ja tarkka :)

    VastaaPoista
  14. Tosi hieno applikaatio :) Ja tuo lampunvarjostin on upee!

    VastaaPoista
  15. Ihana setti! Muutenkin kaikkea kivaa löytyi täältä blogista! :)

    VastaaPoista
  16. tosi ihana setti! mä oon kanssa onnistunut joskus tärvelemään jotain ompeluksia silitysraudan kanssa, kun tukikangasta takertu sinne pohjaan, murr!

    VastaaPoista
  17. Kiitos kivoista kommenteista. :) Niitä on aina ihana saada. :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit. :)